Hajózási sávú adóvevő

Nézet:
Sorrend:

A YAESU gyár büszkén mutatja be az új Standard Horizon márkájú, GX-1300 „Eclipse” típusú beépíthető VHF hajórádiót. A Standard Horizon GX-1300E „Eclipse” egy kiváló ár/érték arányú, ultra kompakt D osztályú VHF rádió, amit erős öntött alumínium vázra terveztek. Vízálló kivitelű IPX8-as védettségű (1.5 méter 30 percig) előlappal, 25 W adóteljesítménnyel, zajelnyomós tiszta hangú mikrofonnal, amely kellően csillapítja a nem kívánatos háttérzajokat (motorzaj, szélzaj stb) adás közben.

A készülék megfelel az ITU-R M493-13 D osztályú DSC előírásainak beépített, külön erre a célra dedikált 70-es csatornával a DSC hívások adásához és vételéhez. A készülék alkalmas DSC segélyhívások elküldéséhez, beleértve a pozíció adatainak automatikus elküldését amennyiben GPS is van csatlakoztatva a rádióhoz, továbbá a DSC pozíció lekéréshez. A készülék el van látva NMEA kompatibilis adat ki és bemenetekkel a GPS Chart Plotter csatlakoztatásához, és ezáltal a GPS koordináták és a pontos idő (UTC) a kijelzőn is megjelenik.

További hasznos tulajdonságai, hogy ismeri és kezelni tudja az ATIS kódot, ami az európai belvízi hajózásban előírás, programozható szkennelés, prioritásos szkennelés, kettős csatorna figyelés, valamennyi az összes USA/Kanada/Nemzetközi hajózási rádió csatorna használható.


38 200 Ft+ÁFA

• Frekvenciasáv: VHF hajózási csatornák
• Adóteljesítmény: 25W / 1W
• ATIS kód küldése
• Beépített D osztályú DSC kezelő (MMSI kód)
• AquaQuake funkció
• IPX7 szabvány szerinti vízálló kivitel
• Rendelhető fekete vagy fehér színben
• Icom MarineCommander rendszerbe integrálható

65 300 Ft+ÁFA

• VHF hajózási csatornák
• Maximum 25W kimenő teljesítmény
• Beépített D osztályú DSC kezelő (MMSI kód)
• AquaQuake (vízleeresztő) funkció
• IPX7 szabvány szerinti vízálló kivitel (1 m mélyen, 30 percig)
• MA-500TR AIS transzponder csatlakoztatható
• Rendelhető fekete színben
• Mérete miatt könnyen telepíthető (156.5 × 66.5 × 110.1 mm)

45 000 Ft+ÁFA

Standard Horizon GX-1700E VHF mobil hajórádió, ATIS, beépített GPS, DCS fekete. 25 W, beépített 12 csatornás GPS antenna, ultra vékony és kompakt design, ITU-R M493-12  D DSC osztály, automatikus GPS pozíció lekérdezés akár 4 hajónál is, GPS iránytű kijelzés, navigációstájékoztatás a kijelzőn, vízbe meríthető, programozható scan, prioritásos SCAN, kettős figyelés, NMEA bemenet és kimenet, Programozható billentyű, CMP30 Remote Access mikrofon. 

  • Egyszerű DSC és telepítés
  • Beépített WAAS GPS vevő és antenna
  • ITU -R M493 -11 D osztályú digitális szelektív hívás
  • Nagy kijelző
  • Programozható Scan , prioritásos SCAN és kettős figyelés
  • ClearVoice zajcsökkentő technológia
  • DSC pozíció lekérés és NMEA be / kimenet
  • Programozható csatorna nevek
  • Külső GPS antenna

Szállított Tartozékok

  • Tápkábel biztosítéktartóval
  • GX1700E adó-vevő
  • Rögzítőkeret és a szükséges csavarok
  • Kezelési utasítás
  • Gyorsrögzítő sablon
  • Ferritgyűrű
  • Garanciakártya

68 000 Ft+ÁFA

• B osztályú AIS transzponder
• Egyszerű kezelés
• 11 különböző adat továbbítása
• Valós idejű forgalmi adatok
• VHF rádióhoz integrálható
• Alaptartozék MXG-5000S GPS vevő
• IPX7 vízállóság
• Icom MarineCommander rendszerbe integrálható

141 300 Ft+ÁFA

• Szabványos, belvízi közlekedésben használatos A osztályú AIS transzponder
• 12V és 24V-ról egyaránt üzemeltethető
• Magyar nyelvű szoftverrel is rendelhető
• Színes LCD kijelző
• Fejlett grafikus felhasználói felület
• SOLAS és Inland AIS üzemmódok
• RS-232 és RS-422 csatlakozó felületek a készüléken
• Az ár tartalmazza a GPS és VHF antennát és beszerelő keretet is!

A belvízi hajózásban az Automatikus Hajóazonosító Rendszert (AIS) használják a hajók automatikus azonosítására és nyomon követésére. Az AIS-t a Nemzetközi Tengerészeti Szervezet (International Maritime Organization, IMO) eredetileg tengerhajózási használatra vezette be. Ennek kiegészítésével jött létre a belvízi hajózás követelményeinek is megfelelő belvízi AIS szabvány, amely további információk átvitelét teszi lehetővé.

A legfontosabb AIS rendszerelem egy belvízi úton közlekedő vízi jármű fedélzetén az ún. belvízi AIS transzponder, amely lehetővé teszi a helymeghatározáshoz és azonosításhoz szükséges adatátvitelt, valamint elősegíti a transzponderrel felszerelt hajók közötti adatcserét. Minden belvízi AIS transzponderrel felszerelt hajó továbbít statikus (hajóazonosító, hívójel, név), dinamikus (pozíció, sebesség, haladási irány) és a hajóútra vonatkozó (terhelt merülés, célállomás, érkezés tervezett ideje) adatokat. Valamennyi transzponderrel felszerelt hajón, valamint a parti belvízi AIS bázisállomásokon is megjeleníthetők a hatótávolságon belül elhelyezkedő, azonosító jeleket kisugárzó hajók. A transzponder kijelzőjén vagy a belvízi ECDIS alkalmazást futtató számítógépen a hajó vezetője folyamatosan aktuális áttekintést kaphat a környezetében zajló forgalomról.

A belvízi AIS által támogatott folyami információs szolgáltatások:

• hajó-helyzetmegállapítás és nyomon követés
• taktikai forgalmi információk
• valósidejű forgalmi adatok
• tervezett érkezési idő kiszámítása
• balesetek nyomon követése
• zsilipkezelés

521 900 Ft+ÁFA

• VHF hajózási csatornák
• Maximum 25W kimenő teljesítmény
• ATIS kód küldése
• Beépített D osztályú DSC kezelő (MMSI kód)
• AquaQuake funkció
• Beépített aktív zajcsökkentés és külső hangszóró erősítő
• IPX7 szabvány szerinti vízálló kivitel
Beépített GPS vevő
• Icom MarineCommander rendszerbe integrálható
• MA-500TR AIS transzponder csatlakoztatható
• A beépített GPS vevő megmutatja az aktuális pozícióját és időt valamint DSC hívásokhoz is használható. A GPS forrás adatai választható a belső vagy külső GPS vevőről.
• Az új menürendszer könnyű és egyszerű felhasználást biztosít. A pontmátrixos kijelző alsó sora mutatja a szoftver fő funkcióot amely az irány billentyűkkel változtatható.
• A beépített kétirányú aktív zajszűrésnek köszönhetően a készülék a háttérzajt akár 90%-kal is csökkenti mind adás mind pedig vétel esetén, aminek köszönhetően kiemelkedően tiszta kommunikáció válik elérhetővé.
• Az IC-M423 beépített 10W-os erősítővel rendelkezik amely egy külső hangszórón keresztül biztosítja a megnövelt audió teljesítményt. A PA (public address) funkció lehetővé teszi hogy a külső hangszórón keresztül a kézi mikrofont használva kibeszéljünk. Továbbá a ködkürt funkciót használva is hangot adhatunk a külső hangszórón keresztül.
• A készülékhez NMEA0183 szabványú külső GPS vevő csatlakoztatható. Ha a készülék valamilyen DSC adatot vételez egy másik hajóról, úgy az eszköz képes azt továbbítani egy navigációs készülékre az NMEA0183 csatlakozáson.
• A DSC akkor is figyeli a 70-es csatornát, ha Ön éppen másik csatornán áll.
• Beépített DSC kezelő a következő funkciókkal: vészhelyzeti, egyedi, csoport, összes hajó sürgős, biztonsági, pozíció küldés és kérés valamint DSC tesz hívások
• Választható kimenő teljesítmény 25/1W
• Az AquaQuake funkció lehetővé teszi a hangszóróba jutott víz eltávolítását úgy, hogy a készülék nagy hangerejű vibráló hangot gerjeszt.
• Az opcionális MA-500TR Class B típusú AIS transzponderrel lehetőség nyílik hogy úgy kezdeményezzen egyedi DSC hívást hogy a másik fél MMSI kódját beírná.
• A rádió könnyedén illeszthető Icom MarineCommander rendszerbe.
• Kétszeres és háromszoros csatorna figyelés
• Programozható csatornák
• Automatikus csatorna figyelés funkció
• Közvetlen hozzáférés a 16-os és kedvenc csatornához
• Megfelel az IPX7 szabvány szerinti vízállóságnak. (1 méter mélység 30 percen át)

106 600 Ft+ÁFA

• Szabványos, belvízi közlekedésben használatos A osztályú AIS transzponder
• 12V és 24V-ról egyaránt üzemeltethető
• Angol, német, francia és holland nyelvű szoftver
• Nagyméretű LCD kijelző, minimális kezelőgomb
• Blue sign interfész
• 12,5W RF teljesítmény (minimum 1W)
• RS-232 csatlakozó felület a készüléken
• Tx: 156.025 - 162.025Mhz (25kHz-es lépésekkel)
• Az ár tartalmazza a GPS és VHF antennát és beszerelő keretet is!

A belvízi hajózásban az Automatikus Hajóazonosító Rendszert (AIS) használják a hajók automatikus azonosítására és nyomon követésére. Az AIS-t a Nemzetközi Tengerészeti Szervezet (International Maritime Organization, IMO) eredetileg tengerhajózási használatra vezette be. Ennek kiegészítésével jött létre a belvízi hajózás követelményeinek is megfelelő belvízi AIS szabvány, amely további információk átvitelét teszi lehetővé.

A legfontosabb AIS rendszerelem egy belvízi úton közlekedő vízi jármű fedélzetén az ún. belvízi AIS transzponder, amely lehetővé teszi a helymeghatározáshoz és azonosításhoz szükséges adatátvitelt, valamint elősegíti a transzponderrel felszerelt hajók közötti adatcserét. Minden belvízi AIS transzponderrel felszerelt hajó továbbít statikus (hajóazonosító, hívójel, név), dinamikus (pozíció, sebesség, haladási irány) és a hajóútra vonatkozó (terhelt merülés, célállomás, érkezés tervezett ideje) adatokat. Valamennyi transzponderrel felszerelt hajón, valamint a parti belvízi AIS bázisállomásokon is megjeleníthetők a hatótávolságon belül elhelyezkedő, azonosító jeleket kisugárzó hajók. A transzponder kijelzőjén vagy a belvízi ECDIS alkalmazást futtató számítógépen a hajó vezetője folyamatosan aktuális áttekintést kaphat a környezetében zajló forgalomról.

A belvízi AIS által támogatott folyami információs szolgáltatások:

• hajó-helyzetmegállapítás és nyomon követés
• taktikai forgalmi információk
• valósidejű forgalmi adatok
• tervezett érkezési idő kiszámítása
• balesetek nyomon követése
• zsilipkezelés

503 000 Ft+ÁFA

• Szabványos, belvízi közlekedésben használatos B osztályú AIS transzponder
• Halász hajók, motoros és vitorlás hajók részére
• 12V és 24V-ról egyaránt üzemeltethető
• 5 db LED a működés visszajelzésre
• USB interfész PC csatlakoztatásához
• RS-232 és RS-422 csatlakozó felületek a készüléken
• Az ár tartalmazza a tápkábelt, GPS és VHF antennát és beszerelő keretet is
• Link2AIS szoftver alaptartozékként jár a készülékhez

84 200 Ft+ÁFA
Nézet:
Sorrend: