Hajózási sávú adóvevő

Nézet:
Sorrend:
Raktáron
Raktárkészlet:
raktárról (1-3 nap)

A YAESU gyár büszkén mutatja be az új Standard Horizon márkájú, GX-1300 „Eclipse” típusú beépíthető VHF hajórádiót. A Standard Horizon GX-1300E „Eclipse” egy kiváló ár/érték arányú, ultra kompakt D osztályú VHF rádió, amit erős öntött alumínium vázra terveztek. Vízálló kivitelű IPX8-as védettségű (1.5 méter 30 percig) előlappal, 25 W adóteljesítménnyel, zajelnyomós tiszta hangú mikrofonnal, amely kellően csillapítja a nem kívánatos háttérzajokat (motorzaj, szélzaj stb) adás közben.

A készülék megfelel az ITU-R M493-13 D osztályú DSC előírásainak beépített, külön erre a célra dedikált 70-es csatornával a DSC hívások adásához és vételéhez. A készülék alkalmas DSC segélyhívások elküldéséhez, beleértve a pozíció adatainak automatikus elküldését amennyiben GPS is van csatlakoztatva a rádióhoz, továbbá a DSC pozíció lekéréshez. A készülék el van látva NMEA kompatibilis adat ki és bemenetekkel a GPS Chart Plotter csatlakoztatásához, és ezáltal a GPS koordináták és a pontos idő (UTC) a kijelzőn is megjelenik.

További hasznos tulajdonságai, hogy ismeri és kezelni tudja az ATIS kódot, ami az európai belvízi hajózásban előírás, programozható szkennelés, prioritásos szkennelés, kettős csatorna figyelés, valamennyi az összes USA/Kanada/Nemzetközi hajózási rádió csatorna használható.


39 000 Ft+ÁFA

• B osztályú AIS transzponder
• Egyszerű kezelés
• 11 különböző adat továbbítása
• Valós idejű forgalmi adatok
• VHF rádióhoz integrálható
• Alaptartozék MXG-5000S GPS vevő
• IPX7 vízállóság
• Icom MarineCommander rendszerbe integrálható

141 300 Ft+ÁFA

• Szabványos, belvízi közlekedésben használatos A osztályú AIS transzponder
• 12V és 24V-ról egyaránt üzemeltethető
• Magyar nyelvű szoftverrel is rendelhető
• Színes LCD kijelző
• Fejlett grafikus felhasználói felület
• SOLAS és Inland AIS üzemmódok
• RS-232 és RS-422 csatlakozó felületek a készüléken
• Az ár tartalmazza a GPS és VHF antennát és beszerelő keretet is!

A belvízi hajózásban az Automatikus Hajóazonosító Rendszert (AIS) használják a hajók automatikus azonosítására és nyomon követésére. Az AIS-t a Nemzetközi Tengerészeti Szervezet (International Maritime Organization, IMO) eredetileg tengerhajózási használatra vezette be. Ennek kiegészítésével jött létre a belvízi hajózás követelményeinek is megfelelő belvízi AIS szabvány, amely további információk átvitelét teszi lehetővé.

A legfontosabb AIS rendszerelem egy belvízi úton közlekedő vízi jármű fedélzetén az ún. belvízi AIS transzponder, amely lehetővé teszi a helymeghatározáshoz és azonosításhoz szükséges adatátvitelt, valamint elősegíti a transzponderrel felszerelt hajók közötti adatcserét. Minden belvízi AIS transzponderrel felszerelt hajó továbbít statikus (hajóazonosító, hívójel, név), dinamikus (pozíció, sebesség, haladási irány) és a hajóútra vonatkozó (terhelt merülés, célállomás, érkezés tervezett ideje) adatokat. Valamennyi transzponderrel felszerelt hajón, valamint a parti belvízi AIS bázisállomásokon is megjeleníthetők a hatótávolságon belül elhelyezkedő, azonosító jeleket kisugárzó hajók. A transzponder kijelzőjén vagy a belvízi ECDIS alkalmazást futtató számítógépen a hajó vezetője folyamatosan aktuális áttekintést kaphat a környezetében zajló forgalomról.

A belvízi AIS által támogatott folyami információs szolgáltatások:

• hajó-helyzetmegállapítás és nyomon követés
• taktikai forgalmi információk
• valósidejű forgalmi adatok
• tervezett érkezési idő kiszámítása
• balesetek nyomon követése
• zsilipkezelés

521 900 Ft+ÁFA

• Szabványos, belvízi közlekedésben használatos A osztályú AIS transzponder
• 12V és 24V-ról egyaránt üzemeltethető
• Angol, német, francia és holland nyelvű szoftver
• Nagyméretű LCD kijelző, minimális kezelőgomb
• Blue sign interfész
• 12,5W RF teljesítmény (minimum 1W)
• RS-232 csatlakozó felület a készüléken
• Tx: 156.025 - 162.025Mhz (25kHz-es lépésekkel)
• Az ár tartalmazza a GPS és VHF antennát és beszerelő keretet is!

A belvízi hajózásban az Automatikus Hajóazonosító Rendszert (AIS) használják a hajók automatikus azonosítására és nyomon követésére. Az AIS-t a Nemzetközi Tengerészeti Szervezet (International Maritime Organization, IMO) eredetileg tengerhajózási használatra vezette be. Ennek kiegészítésével jött létre a belvízi hajózás követelményeinek is megfelelő belvízi AIS szabvány, amely további információk átvitelét teszi lehetővé.

A legfontosabb AIS rendszerelem egy belvízi úton közlekedő vízi jármű fedélzetén az ún. belvízi AIS transzponder, amely lehetővé teszi a helymeghatározáshoz és azonosításhoz szükséges adatátvitelt, valamint elősegíti a transzponderrel felszerelt hajók közötti adatcserét. Minden belvízi AIS transzponderrel felszerelt hajó továbbít statikus (hajóazonosító, hívójel, név), dinamikus (pozíció, sebesség, haladási irány) és a hajóútra vonatkozó (terhelt merülés, célállomás, érkezés tervezett ideje) adatokat. Valamennyi transzponderrel felszerelt hajón, valamint a parti belvízi AIS bázisállomásokon is megjeleníthetők a hatótávolságon belül elhelyezkedő, azonosító jeleket kisugárzó hajók. A transzponder kijelzőjén vagy a belvízi ECDIS alkalmazást futtató számítógépen a hajó vezetője folyamatosan aktuális áttekintést kaphat a környezetében zajló forgalomról.

A belvízi AIS által támogatott folyami információs szolgáltatások:

• hajó-helyzetmegállapítás és nyomon követés
• taktikai forgalmi információk
• valósidejű forgalmi adatok
• tervezett érkezési idő kiszámítása
• balesetek nyomon követése
• zsilipkezelés

503 000 Ft+ÁFA

• Szabványos, belvízi közlekedésben használatos B osztályú AIS transzponder
• Halász hajók, motoros és vitorlás hajók részére
• 12V és 24V-ról egyaránt üzemeltethető
• 5 db LED a működés visszajelzésre
• USB interfész PC csatlakoztatásához
• RS-232 és RS-422 csatlakozó felületek a készüléken
• Az ár tartalmazza a tápkábelt, GPS és VHF antennát és beszerelő keretet is
• Link2AIS szoftver alaptartozékként jár a készülékhez

84 200 Ft+ÁFA
Raktáron
Raktárkészlet:
raktárról (1-3 nap)

Ez a készülék már nem rendelhető...



• VHF hajózási csatornák
• Maximum 25W kimenő teljesítmény
• Beépített D osztályú DSC kezelő (MMSI kód)
• AquaQuake (vízleeresztő) funkció
• IPX7 szabvány szerinti vízálló kivitel (1 m mélyen, 30 percig)
Beépített GPS vevő
• MA-500TR AIS transzponder csatlakoztatható
• Rendelhető fekete színben
• Mérete miatt könnyen telepíthető (156.5 × 66.5 × 110.1 mm)

Nem vásárolható!
Nézet:
Sorrend: