Új jelszó kérése
 
BLOG
2017.11.21 11:36

Motorola egymárkás stratégia



Amikor 2012-ben a Motorola felvásárolta a Vertex Standard -et, a rádiós szakma arra számított, hogy a Vertex márka rövid időn belül el fog tűnni a süllyesztőben, a Motorola egy huszárvágással megszabadul egyik konkurensétől. Meglepetésünkre nem egészen ez történt, a Motorola megtartotta a Vertex márkanevet és innentől kezdve a belépőszintű készülékeket ezen márkanév alatt, a közép,- és felső szintű készülékeit Motorola márkanév alatt hozta forgalomba.

Most úgy tűnik, hogy ez az elképzelés nem hozta meg a hozzá fűzött reményeket, a visszajelzések szerint a Vertex márka kevésbé ismert és kevesebb forgalmat generál, mint a Motorola márkával ellátott termékek. A Motorola Solutions mérlegelve a visszajelzéseket bejelentette, hogy a jövőben egymárkás stratégiát kívánnak folytatni, és döntésük alapján a belépési szintű Vertex Standard termékeket a Motorola Solutions professzionális és kereskedelmi készülékek (PCR) portfóliójába illesztik.

A döntés értelmében a gyártó megszünteti jónéhány közép,- és felsőszintű - nálunk ritkán előforduló - terméke mellett a Vertex VX-241 pmr sávú készülékének gyártását valamint a Vertex átjátszó állomásai sem lesznek elérhetőek a továbbiakban.

Megtartja a Vertex legsikeresebb termékeit, az analóg VX-260, VX-450 és  VX-21/2200 sorozatú adóvevőket valamint a digitális EVX-261 és EVX-S24 készülékeket, melyeket 2018.január 1-től a típusszám megtartásával, de Motorola márkanév alatt hoz majd forgalomba.

Az új értékesítési stratégiától a gyártó azt várja, hogy versenyképesebbé tegye termékeit a különböző értékesítési csatornákban és hatékonyabban tudjanak versenyezni a digitális és analóg termékek piacán.

 

Webáruház készítés