Caltta eChat diszpécser szoftver

Caltta eChat diszpécser szoftver

Az eChat diszpécser szoftver a hatékony, modern munkaszervezés eszköze.  Ez a Windows® operációs rendszerű PC-n futtatható program lehetővé teszi, hogy a diszpécser kényelmesen, egy jól áttekinthető felületen keresztül lássa és kezelje a kommunikációs platform valamennyi szolgáltatását.

Beszédhívások számítógépről
A diszpécser valamennyi munkatársat eléri, hívásokat tud kezdeményezni vagy fogadni az egyes beszédcsoportokban, vagy akár egyéni, duplex hívást is tud folytatni a kollégákkal a számítógép mikrofonjának használatával.
A diszpécser valamennyi beszédcsoportot használni tudja, és azt is látja, egy-egy felhasználó készüléke éppen melyik csoportban vételkész.

Szöveges üzenetek
A diszpécser rövid szöveges üzeneteket is küldhet a többi felhasználónak.

Beszédcsoportok kezelése
Az eChat diszpécser szoftverrel áttekinthető és elérhető valamennyi beszédcsoport. Sőt, ha a munka jellege vagy egy vészhelyzet megköveteli, lehetőség van alkalmi beszédcsoportok létrehozására és a felhasználók átcsoportosítására.

Helymeghatározás, nyomkövetés és riasztások
A diszpécser láthatja a munkatársak pontos földrajzi helyzetét, így ennek az információnak a birtokában hatékonyabban tudja koordinálni a munkát. Nem csak az aktuális helyzet kérhető le, hanem visszamenőlegesen is meg tudja nézni az utat, amit az adott felhasználó megtett. Ez különösen hasznos például biztonsági szolgálatok esetén, hogy tudjuk, mely területeket mikor ellenőrizték a járőrök, vagy pl. szállítmányozó cégeknél, hogy mikor, merre haladt az áru. Az elektronikus kerítés (geofencing) funkció segítségével automatikus riasztásokat lehet beállítani arra az esetre, ha a felhasználók belépnek, vagy kilépnek egy-egy földrajzi területre. Ennek segítségével értesülhetünk arról, hogy adott felhasználó valamely helyszín közelébe ért, így pl. tudunk neki feladatot adni az adott területen. De azonnal értesülhetünk arról is, hogy egy munkatárs végzett egy megadott helyen, illetve elhagyta a helyszínt.

Biztonsági funkciók
Ha egy munkatárs megnyomja készülékén a narancssárga vészjelző gombot, a diszpécser azonnal riasztást kap.
A magányos munkás (lone worker) beállítás az egyedül dolgozó kollégák biztonságára vigyáz. Ezeknek a munkatársaknak rendszeres időközönként be kell jelentkezniük. Ha egy bejelentkezés elmarad, a diszpécser riasztást kap, és azonnal kapcsolatba tud lépni az egyedül dolgozó munkatárssal, vagy segítséget tud küldeni a helyszínre.

Hangrögzítés és hangfelvétel visszakeresése
Az eChat diszpécser szoftver hangfelvevője rögzíteni tudja az egyes beszédcsoportokban zajló forgalmazást. Ezek a hangfájlok könnyedén visszakereshetők a szoftver adatbázisából, így bármikor utólag is meghallgathatjuk, ki és mit mondott egy adott időpontban.

Videokapcsolat lehetősége
Az eChat PoC rádió rendszereknél alapesetben csak beszédkommunikációra van lehetőségünk. Sok esetben hasznos lehet ha a diszpécser, vagy egy vezető rádiókezelő kapcsolatba tud lépni vizuálisan is a felhasználóval. Erre ad lehetőséget az eChat videóhívás licensz.

A feltüntetett ár az eChat diszpécser szoftver 1db példányának 1 éves használati (előfizetési) költségét tartalmazza, maximum 20db PoC adóvevő kezeléséig. Az egy éves használati időtartamot követően újabb éves hozzáférési jogosultság megrendelése szükséges a használat folytatásához. 20db PoC rádió készüléknél nagyobb flották esetében kérjed egyedi árajánlatunkat.

64 262 Ft
(50 600 Ft+ÁFA)
Caltta eChat diszpécser szoftver
Caltta eChat diszpécser szoftver
64 262 Ft
(50 600 Ft+ÁFA)
Webáruház készítés